18 september 2013

Woonadvies..

Een tijdje geleden alweer werd me om advies gevraagd voor een nieuwbouwhuis. Het aanstaande bruidspaar had al wel de banken en een fauteuil gekocht voor de kamer. Daarbij werd nog getwijfeld over de kleur van de gordijnen en de muur. De kleur die uitgezocht was, leek me te saai bij de banken, het leek er erg op. Nu hebben we lichtere uitgekozen en konden de muren wel weer wat donkerder.





Gordijnen: een groot raam en twee kleinere. Het leek mij een beetje vol worden in de kamer en opperde om luikjes te nemen voor de kleinere ramen en gordijnen voor het grote raam. Gelukkig vonden ze dat leuk en achteraf een heel goed idee omdat gordijnen toch meer ruimte nodig hebben en het anders erg krap met de ruimte was geworden!


We zijn heel erg tevreden met het resultaat!










Nog even verder kijken?



Op de overloop ook luiken gedaan, ideaal voor privacy en tegen zon..


Een klein kijkje in de slaapkamer..





 Zou je ook wel iets willen veranderen in je huis? Stuur me een Mail
 samen is het leuker en wordt het mooier!

Hartelijke groet, Petra

                                            
                                                              

41 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Voor advies zijn ze bij jou helemaal aan het juiste adres, het ziet er allemaal prachtig uit. Ik vind de luiken ook zo mooi, ik twijfel nog over luiken op onze slaapkamer. Ik ben wel benieuwd waar deze exemplaren vandaan komen.

Mijn complimenten, ik weet niet of het aanstaande bruidspaar inmiddels getrouwd is maar ik wens hen hoe dan ook veel geluk in hun paleisje!

Lieve groet, Ingrid

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Wat ziet dit er prachtig uit! Mooie muurverf, mag ik vragen wat het precies is? Zelf ben ik ook altijd bezig in huis, vind het leuk om andere te voorzien van stylingsadvies. Als ik er zelf niet meer uit kom, kom ik met mijn vragen naar jou! Geniet ervan. Lieve-groetjes, Verie

Bonjade zei

Wat super! Nu wat een resultaat is dit! Ben ook zeer benieuwd waar de luiken weg komen?
En welke verf er op de muur in de kamer zit.....vind het schitterend.

Een prachthuis is het geworden, echt een thuis.
Zag trouwens nergens een t.v. ;)

Fijne avond

Liefs

Anneke zei

Wat een geweldige sfeer heb je neergezet. Het ziet er schitterend uit.
Liefs Anneke

All Seasons zei

Wat ziet dit er prachtig uit, en die luiken een hele mooie aanwinst. Dit huis straalt echt warmte uit. Complimenten hoor!!

Fijne avond
Liefs,

Unknown zei

Dat ziet er allemaal wel heel mooi uit.
Ik vind de kleur op de muur ook heel mooi, van Pure&Original...
Mooie plaatjes.

Fijne Avond,
Inge, my choice

Marjonel M zei

Hoi Petra, leuk om weer eens een post van je te lezen moet je toch iets vaker doen ;-)

Bij jou zijn ze aan het juiste adres het ziet er heel sfeervol uit, ik heb al een aantal jaren luiken in de woonkeuken en ben er nog steeds blij mee.

Fijne avond, Marjonel

lia zei

Mooi hoor, en die lijken zijn echt leuk. Als mijn ramen kleiner waren nam ik ze ook.
Mooie kleur op de muren.

It's me zei

Mooi gedaan hoor Petra !!!...en ja wat zal ik willen veranderen ...niks als ik eerlijk ben.....denk dat het zo wel goed is.......erg he ??!!...liefs van mij...x !!

THE BLACK BARN zei

MOOI HUIS ZEG!
PRACHTIG!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Mayflower zei

Wat ziet dit er allemaal prachtig uit Petra. Jij heb er echt kijk op en het is helemaal mijn smaak.
Echt sfeervol.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Le Style zei

Mooi gestyled!
Leuk zo'n binnenkijker .....

Fijne avond!

Liefs,
Yet

Blomkje en Wenje zei

Wauw! Mooi geworden, hoor!

Groetjes, Pietrik

Athomebymy zei

Wat een mooi huis , het gehéél klopt , knap gedaan !

Liefs Petra

Bij Guusje Thuis zei

Ik word altijd zo blij als ik weer zo'n projectje van jou zie! Misschien moet ik je maar gewoon eens mailen met een idee voor mijn (te) witte muren, kom er samen met de huisbakker nog niet aan uit (gevalletje smaken verschillen). Groetjes, Colin

Alie zei

Eindelijk weer eens een blogberichtje van je, daar geniet ik altijd zo van! Het is prachtig geworden, lijkt veel op onze kleur kalkverf in de kamer. Persoonlijk zou ik de keukenkastjes wat donkerder hebben genomen, maar dat is natuurlijk de smaak van ieder persoonlijk. Mooi hoor!

Sassies Home zei

Het is supermooi geworden.

Groetjes Saskia

little sweet things zei

Wouw wat een mooi huis, ik zou zo willen rulen!
Zelf heb ik ook luiken in de slaapkamer en dat bevalt prima.
Groetjes, Sas

Claudia Leertouwer zei

Wat een mooi resultaat!!!

Landelijk at Home zei

Wauw wat mooi zeg! Ik vind die luiken ook erg mooi. Zou je mij willen laten weten waar deze te krijgen zijn?

Groetjes Wilianne

Dineke@esatto zei

Heel erg mooi gedaan, en super geadviseerd zeg!
Wat heerlijk om zo mooi te beginnen...was bij mij heel anders...;-)))

groet!

Dineke

Janny zei

Wat geweldig mooi! Prachtige oplossing met die luiken. Misschien klop ik vandaag of morgen wel eens bij je aan voor een woonadvies. Ga het eens overleggen.
Leuk dat je weer een logje plaatst. Veel te lang geleden, hoor!
Groetjes,
Janny

Housebythewaterhole zei

Héél mooi prachtig interieur
het plaatje klopt .....

groetjes
Kathy

Indruk zei

Wat is het mooi geworden! Kan me voorstellen dat ze heel erg blij zijn geweest met jou hulp. Alles van vloer tot muur staat mooi bij elkaar. Pascale X

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Super mooi geworden!!!

Wat prachtig heb je dit huis gestyled.

Fijne avond en lieve groet,

Loes

Unknown zei

heel héél mooi gedaan!!!!

groetjes
lynda

SOBERenSTIJL zei

Heel mooi gedaan! die luiken zijn echt geweldig.
Ze zijn bij jouw echt aan het goede adres.

Groet, Dorine

female zei

Wat mooi geworden, helemaal mijn smaak!
Geef je ook stylingtips aan de hand van foto's? Ik weet namelijk even niet meer zo goed wat ik met mijn interieur moet.

Groet,Monique

Marina zei

Je hebt het weer prachtig gemaakt!

Leuke blog, mooie foto's!

vriendelijke groet, Marina

Willy zei

Het ziet er prachtig uit. Wat zal het bruidspaar er blij mee zijn en jij natuurlijk ook met zo'n geslaagde opdracht.
Fijn weekend, lieve groet

A place for my home zei

Wat een mooi resultaat! Die luiken zijn ook prachtig, maakt het helemaal af!

Groetjes, Cynthia

Huize Vizzini zei

Wat ziet het er mooi uit! Knap gedaan, en wat leuk dat je mijn blog volgt. Super! Liefs Patricia.

Home and Lifestyle zei

Hoi Petra,

Bedankt voor je lieve nieuwjaarswensen, ik wens jou en je gezin ook alle goeds voor 2014 toe. Ik hoop van harte dat je meer tijd vindt en/of maakt om posten te plaatsen, want voor mij doe je dat veel te weinig ;-). Maar ik ga je er niet mee stalken, al zal het mij niet verbazen - en weet ik bijna wel zeker - dat ik dat al eens eerder tegen je heb gezegd.

Hoe dan ook...ik wens je 12 maanden vol gezondheid, liefde, geluk en natuurlijk ook veel inspiratie toe :-).

Liefs, Ingrid

Passione Helena zei

Mijn complimenten, wat prachtig allemaal, dit is jouw wel toevertrouwd! En wat zal het bruidspaar er gelukkig mee zijn.

Ik zie dat je al een tijdje niet meer post (zeg ik die er soms ook wel eens een tijdje tussen uit is)... Maar ik hoop dat het goed met je gaat.

Wens je een fijn weekend!

Liefs Helena

Rozmeen zei

Wat ziet dit er supergaaf uit. Ondanks dat ik alles licht heb in huis kan ik hier ook enorm van genieten.

Liefs,
Rozmeen

Unknown zei

Erg mooi en sfeervol geworden!

Mooie blog ook Petra! Ik heb me aangemeld. :)

P.s: Mocht je eens zin hebben, kun je ook eens op de mijne kijken: mariekekromme.blogspot.com - What I love most.

Liefs Marieke

Cora M. zei

Mooi hoor. Ik vind vooral de foto van de overloop met luiken prachtig. En grijze muren zijn altijd mooi he!
Groetjes Cora

Housebythewaterhole zei

Petra, jaaaa hoor we zitten erop te wachten….haha
fijn weekend
liefs kathy

decorayadora zei

HI i love your blog ,, you have a new follower from Chile
Angelica

Blog27999 zei

Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

Plus, getting it running is as easy as 1..2..3!

It's super easy how it works...

STEP 1. Choose affiliate products the system will promote
STEP 2. Add some PUSH BUTTON traffic (it LITERALLY takes 2 minutes)
STEP 3. Watch the system explode your list and sell your affiliate products on it's own!

Do you want to start making money???

Click here to start running the system

Unknown zei

Your Affiliate Money Making Machine is ready -

And earning money online using it is as simple as 1---2---3!

This is how it all works...

STEP 1. Tell the system which affiliate products the system will promote
STEP 2. Add some PUSH BUTTON traffic (it ONLY takes 2 minutes)
STEP 3. See how the system grow your list and sell your affiliate products all by itself!

Are you ready to make money ONLINE?

You can test-drive the system for yourself risk free...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails